Přihlásit seZaregistrovat se

Jak na reklamace

Zboží přestalo fungovat, nebo přišel poškozený kus? Našich zákazníků si velice vážíme a proto se vždy snažíme postupovat při reklamaci co nejrychleji. Věříme že budete s postupem při případné reklamaci u nás spokojeni.

Při reklamaci nám můžete jednoduše tuto situaci oznámit mailem na reklamace@sedmipirko.cz, písemně na naši adresu, nebo můžete využít praktický modul "Reklamace" v zápatí e-shopu v sekci "Zákaznický servis". Vyplněním jednoduchého formuláře a stisknutím tlačítka "Potvrdit" nám pošlete veškeré informace k Vaší reklamaci a již se dále nemusíte o nic starat - systém Vám přidělí reklamační číslo pro následnou případnou komunikaci s námi. V nejbližší době se s Vámi spojí pracovník reklamačního oddělení a bude s Vámi vaši reklamaci individuálně řešit.